Nieuwe Leden

Bespeelt U een blaas- of slaginstrument? Volgt U muziekacademie en heeft U de Middelbare graad bereikt? Of heeft U vroeger een blaas- of slaginstrument bespeeld en is Uw instrument om één of andere reden aan de haak beland en wil U de draad terug oppikken?

Heeft U zin om op een gezellige en aangename manier met ons samen te musiceren, dan ben je van harte welkom bij de Koninklijke harmonie/concertband Ste Cecilia.

Aarzel niet!

Neem gewoon contact op met onze dirigent, Niko Deman (Niko.deman@telenet.be), of met onze voorzitter Geert Valgaeren (g.valgaeren@proximus.be), of kom gewoon eens langs op onze wekelijkse repetitie in Dienstencentrum 't Dorp.

Als jullie ouders vinden dat 22h te laat is, voor de jongeren onder jullie is het perfect mogelijk om in eerste tijd enkel het eerste deel van de repetitie tot 21h bij te wonen. Of wordt lid van ons Instaporkest, onder de deskundige leiding van Bavo Maes!

Indien U interesse hebt, kan U zich bij onze dirigent melden voor een auditie (U brengt voor hem enkele recente studies uit de instrumentenopleiding, of enkele recent ingestuurde muziekfragmenten). Dit laat de dirigent toe om te oordelen of U voldoende capaciteiten heeft om deel uit te maken van het groot orkest of dat U zich in eerste instantie best aansluit bij ons Instaporkest, en om de kwaliteiten van zijn nieuwe muzikanten te beoordelen om zodoende een betere pupitterverdeling toe te laten.

Zodra U vastbesloten bent om definitief deel uit te maken van onze vereniging zal U gevraagd worden om het jaarlijks lidgeld van € 30 te betalen.

Voor de kledij zal een borgsom van € 50 worden gevraagd, die zal worden teruggestort bij het beëindigen van de activiteiten bij onze vereniging.

U kan ook steeds via onze website of Facebookpagina vooraf reeds de sfeer opsnuiven ahv het hier aanwezige foto- en videomateriaal!